Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.

Ik heb mijn vakantie goed besteed

Niet alleen ben ik heerlijk uitgerust (jazeker, van dat ene weekje. Ik kan er weer voor een hele tijd tegen, hoor!), maar ik heb ook wat nieuwe items ingekocht, én natuurlijk sta ik te popelen om weer voor je te mogen koken!

Lees snel verder...

Nieuwe items

Afgelopen vakantieweek heb ik nog mazzel gehad met het mooie weer, maar nu hangt toch écht de herfst al een beetje in de lucht. Daarom heb ik een paar knusse items voor je ingekocht. Herfstige servetjes om je eettafel extra sfeervol te maken, en leuke metalen schildjes om je keuken of eethoek mee aan te kleden.

En wat dacht je van deze beauty's?

Heb je ze al voorbij zien komen op mijn socials? De rieten tassen zijn weer opnieuw binnen! Hartstikke hip, stevig en handig om zelf te gebruiken, maar de kleintjes (ze zijn er in twee maten) zijn ook leuk om te vullen met lekkers uit mijn winkel en aan iemand cadeau te doen.
PS. de grote zijn trouwens ook leuk om gevuld cadeau te doen. Daar kan meer in natuurlijk. :-)

Sneakpeak voor jou als nieuwsbrieflezer:

Op de bovenste foto zie je de tassen die ik eerder al via mijn socials heb gedeeld. Maar op de onderste foto laat ik de nieuwste aanwinst zien. Zo'n zelfde tas, maar dan met hele schattige bloemetjes. Is het geen mopje?

In de spotlights

Deze week zetten we Adriaan de Smaakmaker uit Maastricht eens in het zonnetje! Al vanaf de start van Déli-Verte, 14 jaar geleden, neem ik al een aantal van hun heerlijke mosterds en sauzen af. Angeliek en James hebben een hele sfeervolle zaak in Maastricht (St. Pieterstraat) waar ze de lekkerste mosterds, dressings, sauzen en chutneys ambachtelijk in de winkel bereiden. Dus....als je in Maastricht bent....ga er zeker eens kijken. En als Maastricht je te ver is, nou, dan kom je naar mij, want ik heb ook een paar van hun producten in mijn assortiment.

Weekmenu in herfstkleuren

Omdat het najaar duidelijk in aantocht is, deze week herfstig getinte gerechten, zoals de twee goudgele pasta's, een oranje soepje, en een dieprode bolognese.

Dus maak het jezelf gemakkelijk en kom een verse maaltijd bij me halen. Ik kook het met liefde voor je.

Let op: Ik maak de gerechten pas op de dag zelf. Je kunt het dus pas komen afhalen vanaf 12.30 uur! Reserveren is natuurlijk niet verplicht, maar wel verstandig. En dat mag ook op eerdere dagen. Graag zelfs. Als jij bijvoorbeeld op woensdag al weet dat je graag het gerecht van de vrijdag wil, laat me dat dan direct even weten. Ik kan dan namelijk beter inschatten hoeveel ik moet bereiden. Zo hoef ik minder vaak "nee" te verkopen. En dat is voor iedereen fijn!
Sfeer ZW Mayke
Ik wens iedereen een heerlijke, culinaire eetweek toe! Geniet en misschien zie ik je deze week weer in mijn winkel? Gezellig! Ik kijk er naar uit.

Bezoek de winkel

Déli-Verte is te vinden op Neerstraat 22 in Roermond.

Openingstijden:
  • woensdag, donderdag en vrijdag van 11:00 – 17:30
  • zaterdag van 10:30 – 17:00
Meer informatie is te vinden op de website van Déli-Verte
Neerstraat 22, Roermond
website facebook instagram