Tijd voor een klein tussendoortje
|
Geen echte nieuwsbrief, maar ik wil toch even iets van me te laten horen deze laatste weken van het jaar.
|
Daarom iets wat je niet van mij gewend bent.....een nieuwsbrief zonder (of in elk geval heel weinig) tekst, maar des te meer foto's om jou van de nodige cadeau-ideeën te voorzien.
|
|
Hou je vast, daar gaan we........! Ik brand los!
|
|
|
|
|
Nieuwe schorten en ovenwanten.
|
|
|
|
Leuke set met olijfolie, dipkruiden en een handgemaakt dipschaaltje
|
|
|
|
Ze blijven leuk.....de Good Hairday pasta's
|
|
|
|
Doen het ook altijd goed....de retro blikken voor bestek, pollepels of andere rommeltjes
|
|
|
|
Ga voor een fles kneiterverse Novello olijfolie
|
|
|
|
|
Of een van de vele andere olieën of azijnen van de tap
|
|
|
|
Voor de zoetekauwen een bewaarblik Italiaanse cantucci
|
|
|
|
Wat dacht je van een lekker flesje bubbels met een mooie zak luxe chips met sparkling wine smaak?
|
|
|
|
En deze is voor als je écht niet weet wat je moet kiezen. De Déli-Verte cadeaubon. Altijd goed.
|
|
|
Dat was het voor dit jaar
2025 is in mijn beleving werkelijk voorbij gevlógen. Hebben jullie dat ook? Het was voor mij een mooi jaar, zowel zakelijk als privé.
|
Ik heb het afgelopen jaar aan de vele reacties gemerkt dat mijn nieuwsbrief heel goed wordt ontvangen én gelezen (ook niet geheel onbelangrijk). Daar doe ik het tenslotte voor.
|
Daarom aan alle lezers.....Dank voor je interesse in de nieuwsbrief én voor je klandizie in mijn winkel. Ik wens iedereen hierbij heel fijne feestdagen toe, met veel warmte, liefde en natuurlijk heerlijk eten!
|
Vanaf de tweede week in het nieuwe jaar wordt er weer gekookt bij Déli-Verte en kun je dus weer de wekelijkse nieuwsbrief verwachten.
|
Beste mensen, maak er wat moois van deze decembermaand!
|
|