We gaan weer van start in dit nieuwe jaar, en ik heb er zin in!
|
|
|
Om te beginnen wens ik iedereen een bruisend en sprankelend, stralend en schitterend, gezond en gelukkig, zorgeloos en prachtig nieuwjaar.
|
|
Door alle drukte van de decembermaand ben ik ook volslagen vergeten om al mijn klanten, waaronder jij als nieuwsbrieflezer, van harte te bedanken voor jullie klandizie afgelopen jaar!
|
|
Ik realiseer me heel goed dat Déli-Verte alleen kan blijven bestaan door jullie bezoekjes. En ik realiseer me ook dat dat in tijden van internetshoppen een groot goed is dat jullie naar mijn fysieke winkel blijven komen. Veel dank daarvoor, en hopelijk mag ik je ook komend jaar weer regelmatig verwelkomen!
|
|
|
Rustige start
Afijn, de drukke decembermaand en de feestdagen zijn weer voorbij, en ik ben heerlijk uitgerust na een dikke week vrij. Om dat relaxte nog even vast te houden, starten we lekker rustig op dit jaar.
|
Ik heb ook weinig nieuws…..eigenlijk gewoon géén nieuws. Er komen in de regel in januari en februari nauwelijks nieuwe producten binnen, dus ook daarover valt niks te melden.
|
|
Daarom geef ik je deze week alleen het allereerste weekmenu van 2025. Ik hoop dat er iets voor je bij zit, want ik heb er zin in om weer voor je te mogen koken!
|
|
|
|
Weekmenu
Ik heb het gemist om voor jullie te mogen koken, en hopelijk zijn er andersom ook wat mensen die mij gemist hebben. Niet mij persoonlijk natuurlijk, maar mijn daggerechten. Hierbij dus het eerste weekmenu van 2025.....fijn om weer te beginnen!
|
|
Let op: Ik maak de gerechten pas op de dag zelf. Je kunt het dus pas komen afhalen vanaf 12.30 uur! Reserveren is natuurlijk niet verplicht, maar wel verstandig. En dat mag ook op eerdere dagen. Graag zelfs. Als jij bijvoorbeeld op woensdag al weet dat je graag het gerecht van de vrijdag wil, laat me dat dan direct even weten. Ik kan dan namelijk beter inschatten hoeveel ik moet bereiden. Zo hoef ik minder vaak "nee" te verkopen. En dat is voor iedereen fijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik wens iedereen een heerlijke, culinaire eetweek toe! Geniet en misschien zie ik je deze week weer in mijn winkel? Gezellig! Ik kijk er naar uit.
|
|
|
|
Bezoek de winkel
|
Déli-Verte is te vinden op Neerstraat 22 in Roermond.
|
- woensdag, donderdag en vrijdag van 11:00 – 17:30
- zaterdag van 10:30 – 17:00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|