Een fijne feestweek
|
|
Dat wens ik iedereen die Vastelaovend gaat vieren in elk geval. En ook al ben ik zelf geen Carnavalsvierder, toch is het ook voor mij een beetje een feestweek. Want ik heb een keer op zaterdag vrij! Dat komt zelden of nooit voor, dus ik ga er lekker van genieten.
|
|
|
|
|
|
|
Verse guanciale én verse pecorino binnen
En wie weet wat dat betekent? Juist......dat zijn dé onmisbare ingrediënten voor een goeie spaghetti carbonara. Een ideaal gerecht om een stevige bodem te leggen voordat je je in het Carnavals feestgedruis stort.
|
Ik geef je het poepsimpele recept cadeau!
|
Spaghetti carbonara
|
|
|
|
|
Schorten en ovenwanten
Had ik deze trouwens al eens onder je aandacht gebracht? Ik geloof het niet, hè? Ik heb ze al een tijdje in huis, deze mooie camel- en denimkleurige schorten met bijbehorende ovenwanten. Leuke stofjes met leuke prijsjes.
|
|
Op de tweede foto zie je ook nog een glimp van het servies en van de retro blikken die ik in het assortiment heb. Kom een kijkje nemen in de winkel voor de hele collectie!
|
|
|
|
|
|
En wat dacht je van deze dan?
|
Ik vind het gruwelijk moeilijk om aan mooie keukenspullen te komen. De meeste keukengadgets zijn dan misschien wel handig, maar negen van de tien keer ook aartslelijk. Wie zit er nou te wachten op gifgroene siliconen pannenonderzetters, of op een zogenaamd lollig gezichtje als flessenstop? Niemand toch? Maar ik heb een paar items gevonden die wél mooi zijn. Althans, dat vind ik zelf toch! Vandaag even onder jullie aandacht deze mooie glazen peper en zoutmolens. Tof, hè?
|
|
|
|
Volgende week verwacht ik weer wat nieuwe items, dus wordt vervolgd.
|
|
|
|
Weekmenu
Zoals gezegd een korte kookweek deze keer. Alleen op woensdag en op donderdag wordt er gekookt. Op vrijdag is Déli-Verte wel geopend, maar komt er geen dagmenu meer op de kaart. Natuurlijk verkoop ik die dag wel nog wat er eventueel van de donderdag over is.
|
Voor nu..... maak het jezelf nog even gemakkelijk en kom een verse maaltijd bij me halen. Ik kook het met liefde voor je.
|
|
Let op: Ik maak de gerechten pas op de dag zelf. Je kunt het dus pas komen afhalen vanaf 12.30 uur! Reserveren is natuurlijk niet verplicht, maar wel verstandig. En dat mag ook op eerdere dagen. Graag zelfs. Als jij bijvoorbeeld op woensdag al weet dat je graag het gerecht van de vrijdag wil, laat me dat dan direct even weten. Ik kan dan namelijk beter inschatten hoeveel ik moet bereiden. Zo hoef ik minder vaak "nee" te verkopen. En dat is voor iedereen fijn!
|
|
|
|
|
Bonusplaatje
|
Omdat ik zo ontzettend veel leuke reacties kreeg op het item over mijn kippetjes in de nieuwsbrief van twee weken geleden....hierbij gewoon een fotootje van twee van de vijf dames. Je hebt er precies niks aan, maar misschien brengt het een kleine glimlach op je gezicht?!
|
|
|
|
|