Het nieuwe weekmenu
|
Een ultrakorte nieuwsbrief deze week. Beter gezegd.....alleen het nieuwe weekmenu. Want.....zelden ben ik ziek, maar áls.......dan natuurlijk altijd op mijn vrije dagen! Ik zit hier dus met een hoofd vol watten en flinke verhoging te tikken. Zoals je begrijpt heel weinig puf om er allerlei tierelantijnen omheen te verzinnen. Deze keer dus een uitgeklede nieuwsbrief zonder opsmuk. Dit gaan we eten komende week. Punt!
|
|
Let op: Ik maak de gerechten pas op de dag zelf. Je kunt het dus pas komen afhalen vanaf 12.30 uur! Reserveren is natuurlijk niet verplicht, maar wel verstandig. En dat mag ook op eerdere dagen. Graag zelfs. Als jij bijvoorbeeld op woensdag al weet dat je graag het gerecht van de vrijdag wil, laat me dat dan direct even weten. Ik kan dan namelijk beter inschatten hoeveel ik moet bereiden. Zo hoef ik minder vaak "nee" te verkopen. En dat is voor iedereen fijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopelijk knap ik snel op, zodat ik volgende week bij je terug kan komen met een ietwat inspirerender nieuwsbrief.
|
|
Zie ik je deze week nog een keer in mijn winkel? Gezellig! Ik kijk er naar uit.
|
|
|
|
|
|
Bezoek de winkel
|
Déli-Verte is te vinden op Neerstraat 22 in Roermond.
|
- woensdag, donderdag en vrijdag van 11:00 – 17:30
- zaterdag van 10:30 – 17:00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|